De koers is van LDV United en Het Nieuwsblad


Sinds twee jaar weten we voor eens en voor altijd wie er baas is in de koers. Dat maakte LDV United samen met Het Nieuwsblad - als fiere Belgen – duidelijk met campagnes onder de noemer: “De koers is van ons”. Dit jaar voegen ze daar met de nodige trots het veldrijden aan toe. Want ook in het veld profileert Het Nieuwsblad zich als een expert met haarfijne analyses en verslaggeving in de krant zelf, een uitgebreide veldritgids als bijlage en vanaf nu ook een dominante aanwezigheid tijdens de wedstrijden zelf.
Om dit te duiden gingen LDV United en Het Nieuwsblad op zoek naar de kiem van het Belgische succes in het veldrijden en vonden deze in de Vlaamse velden. Met het grootste respect voor de Belgische bodem en diegene die hem bewerkt – al dan niet op de fiets - werd er gewerkt aan een nieuwe televisiespot, radiospots (inclusief een 50”) en print.
Het televisiespotje kunt u hier zien, horen, voelen en net niet ruiken. En hieronder vindt u het radiospotje...

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]


