In het kader van de plezantste gemeente gaat Het Nieuwsblad (met de hulp van LDV United) op zoek naar ‘De Plezantste Vereniging van Vlaanderen’. Want verenigingen zijn belangrijk en bovendien telt Vlaanderen er heel wat. Zoveel dat sommige verenigingen dezelfde naam delen. Ook al houden ze zich met totaal andere zaken bezig. Denk maar aan ruitersvereniging ‘De Paardensprong’ en schaakclub ‘De Paardensprong’. Of hoenderclub ‘Het Kiekske’ en fotografievereniging ‘Het Kiekske’.
Die gedachte gebruikt LDV United nu om de zoektocht naar ‘De Plezantste Vereniging van Vlaanderen’ te lanceren. Zowel in de tv-spot als in de twee radiospots spelen gelijknamige verenigingen de hoofdrol. Hoewel ze in feite niets met elkaar te maken hebben, strijden ze toch allemaal mee voor deze prestigieuze (en plezante) titel. Welke vereniging uiteindelijk écht de plezantste is, weten we eind juni. Zelf stemmen kan natuurlijk ook. Dat doe je via nieuwsblad.be/vereniging.
Credits
Client: Het Nieuwsblad
Contact: Dries Vereecke, Kristof Saerens, Jens Van Rompaye, Marie Van Rompaey
Agency: LDV United
Account Team: Dimitri Mundorff, Ineke Beeckmans, Innie Tran
Creative Director: Dries De bruyn, Dennis Vandewalle
Creation: Wesley Kuystermans, Yannick Schoch
Strategy: Jef Raeman
Design:Jeffrey Uten
Radio Production Company: Raygun
Film Production Company: LOVO Films
Director:Wim Geudens
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]