In het kader van de plezantste gemeente gaat Het Nieuwsblad (met de hulp van LDV United) op zoek naar ‘De Plezantste Vereniging van Vlaanderen’. Want verenigingen zijn belangrijk en bovendien telt Vlaanderen er heel wat. Zoveel dat sommige verenigingen dezelfde naam delen. Ook al houden ze zich met totaal andere zaken bezig. Denk maar aan ruitersvereniging ‘De Paardensprong’ en schaakclub ‘De Paardensprong’. Of hoenderclub ‘Het Kiekske’ en fotografievereniging ‘Het Kiekske’.
Die gedachte gebruikt LDV United nu om de zoektocht naar ‘De Plezantste Vereniging van Vlaanderen’ te lanceren. Zowel in de tv-spot als in de twee radiospots spelen gelijknamige verenigingen de hoofdrol. Hoewel ze in feite niets met elkaar te maken hebben, strijden ze toch allemaal mee voor deze prestigieuze (en plezante) titel. Welke vereniging uiteindelijk écht de plezantste is, weten we eind juni. Zelf stemmen kan natuurlijk ook. Dat doe je via nieuwsblad.be/vereniging.
Credits
Client: Het Nieuwsblad
Contact: Dries Vereecke, Kristof Saerens, Jens Van Rompaye, Marie Van Rompaey
Agency: LDV United
Account Team: Dimitri Mundorff, Ineke Beeckmans, Innie Tran
Creative Director: Dries De bruyn, Dennis Vandewalle
Creation: Wesley Kuystermans, Yannick Schoch
Strategy: Jef Raeman
Design:Jeffrey Uten
Radio Production Company: Raygun
Film Production Company: LOVO Films
Director:Wim Geudens
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]