Samen met LDV United bedacht Modular Lighting Instruments, pionier op het vlak van de architecturale verlichting, een nieuwe koepelcampagne. « We werden gevraagd een eigen wereldje te creëren dat breed vertaalbaar is. Modular staat bekend om zijn andere kijk en bewandeld altijd zijn eigen pad. Daarnaast werken ze nauw samen met architecten en designers. Deze samenwerking en visie liggen aan de basis van het thema: cult, » vertelt Thomas Thysens, creative bij LDV United.
De campagne toont een eigen cult geïnspireerd op de Japanse Yakuza en Bosozoku. Initials LA en Marie Wynants hebben deze ‘Cult of M’ omgezet in zeven printbeelden en een film. Eigentijds, esthetisch, maar met attitude. De beelden worden gebruikt in de catalogus, op events en online en zullen een rode draad vormen voor de komende twee jaar.
Credits:
Client: Modular Lighting Instruments
Contact: Isabelle Six
Agency: LDV United
Account: Elise Crispeels
CD: Kristof Snels, Dennis Vandewalle, Dries De Bruyn
Creation: Thomas Thysens
Strategy: Jef Raeman
Photographer: Marie Wynants
Director: Marie Wynants
DOP: Sander Vandenbroucke
Production Company: Initials LA
Post production film: Pixmix
Post production photo: Mr. Blonde
Sound: Senstudio
Styling: Lisa Lapauw
Make up: Sharon De Winter
Art department: David Konix
Design: Maister
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Vacature Junior Art Director - Bridgeneers
Bridgeneers is op zoek naar een Junior Art Director om ons creatieve team […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]