LDV United en Opel laten het rollen

Opel biedt naar eigen zeggen een van de betere overnamepremies van de markt. Maar niet iedereen wil zijn oude wagen van de hand doen of heeft überhaupt een oude wagen om in te wisselen bij aankoop van een nieuwe bolide. Daarom geeft Opel nu een overnamepremie voor élk vervoersmiddel. Zo krijg je eind april tot 2000 euro extra overnamepremie voor alles wat rijdt … of gewoonweg rolt.
LDV United communiceert de opmerkelijke actie met een verrassende film ((The Big Search') die je van de ene in de andere emotie sleurt, radiospots en social content.
Credits
Client : Opel Belgium
Contacts : Bert Vangramberen, Lina Soccia
Agency : LDV United
Managing Director: Petra De Roos
Account team: Eva De Gendt, Tim Lemmens
Creative Director : Kristof Snels
Creation : Dennis Vandewalle, Dries De bruyn
Strategy: Tomas Sweertvaegher
Radio Production: Cobra Radio Brewery
Film Production: Czar
Online film production: Geronimo
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]