Voor autoliefhebbers breken spannende tijden aan. Opel komt met een remake van de populaire Manta die furore maakte in de jaren ‘70 en brengt deze uit als 100% elektrische conceptcar. Opel wil graag enkele gelukkigen de kans geven om achter het stuur van deze blitse bolide te kruipen tijdens een testritevent. Om dat te communiceren en die enkele gelukkigen te vinden, maakte LDV United een arcade-racegame waarin je je stuurmanskunsten al eens digitaal kan tonen.
In het spel kan je dus een digitale proefrit maken met de Manta. Je waant je in de jaren ‘70 op een gepixeld circuit. Langsheen het parcours pronken billboards van het nieuwe model in bijpassende stijl. Rij je het spel uit, dan maak je kans op een testrit met the real deal. Deelnemen kan nog tot vrijdag 24 september op de volgende url: https://www.opel.be/nl/apps/Contact/Campaign/Renderer.aspx?ID=kTPkyugUAFDI06n_B0NZwM8d%2BmrMg8Q8XerIgli_RDX7cpc4VJavjXQqmKo9CXHJUXa1uPA2HJBEkq
Credits
-
Client: Opel België
-
Contact: Michelle Maes, Amina Nehili
-
Agency: LDV United
-
Creative Direction: Dennis Vandewalle, Dries De bruyn
-
Creation: Chiara Scherpereel, Manon Penné
-
Business Director: Julie Oostvogels
-
Account Team: Elien De Beule, Lotte Van Heddegem, Tim Janssens
-
Strategic Director: Tomas Sweertvaegher
-
Design: Roel Craen, Davy Dooms
-
Production/Development: Sam Serrien
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]