LDV United en VLAM zijn groots met kazen van bij ons

VLAM en LDV United lanceren een nieuwe kaascampagne. Die speelt in op onze Belgische gewoonten en brengt de dagdagelijkse kaasmomentjes in beeld onder de slogan ‘Onze kleine momenten. Gróóts met Kazen van bij ons.’ De campagne wordt gevoerd op tv, online en in de winkels.
De tv-spot brengt heerlijke alledaagse kaasmomentjes heroïsch in beeld met volgende klassiekers: een croque na een voetbalmatch, een portie gemengd op een terrastafeltje van een wielercafé, een pistolet met kaas op een zondagmorgen en een bruine boterham met kaas in de brooddoos van een werkman. De eerste campagnegolf loopt van 5 tot 25 oktober, de tweede van 9 tot 22 november. De spot is te zien op de zenders één, VTM 1, VTM 2, VTM 3, VTM 4, Vier, Vijf, Zes, Discovery Channel en TLC. Korte versies die telkens focussen op één kaasmoment worden online ingezet. Berichten op sociale media versterken de campagne en doen zin krijgen in kazen van bij ons. Affiches van de verschillende kaasmomenten in de buurt van winkels van Carrefour, Delhaize en Colruyt én instore radiospots zorgen ervoor dat de campagne ook leeft op de winkelvloer.

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]

Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]






