LDV United gaat helemaal Ola-lala!

Crea / News

De pot schepijs op tafel verschijnt, zijn we er als de eersten bij! Ook LDV United haalde snel hun lepels boven toen ze de briefing kregen om het nieuwe schepijs van Ola te lanceren. Overheerlijk vanille-ijs dat de volledige familie samenbrengt, en in dit geval ook Ola en LDV. De eerste campagne trouwens van het bureau voor het bekende ijsmerk!

Het resultaat? Een kleurrijke tv-spot met in de hoofdrol een familie waar duidelijk een hoekje af is. De ijspot schuift van hier naar daar over tafel, waarbij we verschillende familieden elk op hun eigen manier zien genieten van het vanille-ijs. Er werden ook recuts voorzien die ingezet zullen worden als online video.

Want hoe je ‘m ook eet, iedereeen gaat “Olalala” met het nieuwe schepijs van Ola. Dit horen we op een speelse manier verwerkt in de funky muziek van de spot. Een deuntje dat zorgt voor een extra schepje plezier en gegarandeerd nog even in je hoofd blijft hangen.

Ook de key visual, die op social in verschillende formaten zal ingezet worden, toont het schepplezier van Ola. Want samen een ijsje eten is samen de kleine dagelijkse momentjes vieren.

Credits

Client: Ola
​Contacts: Clarisse Pottier, Ellen Van Hool, Eva Vanpeteghem, Stephanie Reynaert
​Agency: LDV United
​CD: Dennis Vandewalle, Dries De bruyn
​Strategy: Floris Adriaenssens, Frieke Trompet
​Creation: Lynn Laenen, Steffy Bertels
​Account team: Julie Oostvogels, Elien De Beule, Carole Steger
​Production: Diplomat
​Photography: Lichtwaas
​Director: Colin Huijser
​Sound: Raygun