LDV United geeft co-branding campagne Cake en Lukoil vorm
Vanaf deze week kan je er niet naast kijken in de 180 tankstations van Lukoil: de campagne van LDV United voor de Belgische banking app Cake.
De gratis banking app Cake laat toe om rekeningen van verschillende banken makkelijk te beheren vanuit één neutrale app. Gebruikers krijgen ook proactieve automatische inzichten over hun financiën. En dat over alle bankrekeningen en banken heen. Daarnaast worden ze ook financieel beloond voor het gebruik van de app. Cake deelt maandelijks een deel van zijn inkomsten met zijn gebruikers. Door de app te gebruiken en door aankopen te doen bij commerciële partners van Cake kunnen deze gebruikers bovendien ook genieten van Cake Rewards: automatische cashbacks die gestort wordt op de bankrekening die werd gekoppeld aan Cake. Lukoil is zo’n commerciële partner van Cake. En dat al sinds de app vorig jaar werd gelanceerd. Bovenop de goedkope prijzen van Lukoil kunnen de gebruikers van de Cake app nog rekenen op een extra korting. “Bij Lukoil zoeken wij steeds manieren om nieuwe klanten aan te trekken en bestaande klanten te belonen voor hun trouw. Cake biedt een uniek platform dat onze klanten een direct voordelen oplevert bovenop de lage Lukoil prijzen.”, zegt Els Ruyssen, marketingmanager van Lukoil.
De co-branding campagne werd ontwikkeld door het Antwerpse LDV United. Zij hielpen Cake eerder ook al aan hun naam, logo, slogan en positionering. De 180 Belgische tankstations van Lukoil werden onder andere voorzien van banners, affiches en folders. Telkens met een duidelijke boodschap met een typische Cake-knipoog. Sophie Docx, head of Marketing & Communications bij Cake; ”LDV United voelt als geen ander ons merk aan. Ook deze keer wisten ze meteen de juiste toon te vinden in deze co-branding campagne.”
De campagne loopt nog tot eind maart.