LDV United heeft geen keuzestress voor Brugge Kaas


In een nieuwe tvspot laat LDV United de kijker kennismaken met het ruime assortiment van Brugge Kaas. De spot speelt zich af in de supermarkt en focust op de enorme keuzestress. U kent het wel: u moet nog snel even naar de winkel voor kaas en wijn, maar eens u voor de rekken staat, gaat het helemaal niet zo snel als u zou willen. De keuzestress in het wijnrayon wordt op een verassende manier uitvergroot. Voor het kaasrayon is er daarentegen geen sprake van keuzestress, want de juiste kaas die is snel gekozen. De campagne wordt verder ondersteund door out of home, print en POS.
Credits:
Agency: LDV United
Client: Brugge Kaas
Client contact: Gerd De Kee, Ann Delhaye, Charlotte Van Vlierberghe
CD: Kristof Snels
Art Director: Han Verschaeren
Copywriter: Ruben Van Maldeghem
Strategy: Marijn Buijs
Account: Jilze Gerritsen
Production: Caviar
Director: Ralf Demesmaeker

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]

Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]



