LDV United heeft geen keuzestress voor Brugge Kaas

In een nieuwe tvspot laat LDV United de kijker kennismaken met het ruime assortiment van Brugge Kaas. De spot speelt zich af in de supermarkt en focust op de enorme keuzestress. U kent het wel: u moet nog snel even naar de winkel voor kaas en wijn, maar eens u voor de rekken staat, gaat het helemaal niet zo snel als u zou willen. De keuzestress in het wijnrayon wordt op een verassende manier uitvergroot. Voor het kaasrayon is er daarentegen geen sprake van keuzestress, want de juiste kaas die is snel gekozen. De campagne wordt verder ondersteund door out of home, print en POS.
Credits:
Agency: LDV United
Client: Brugge Kaas
Client contact: Gerd De Kee, Ann Delhaye, Charlotte Van Vlierberghe
CD: Kristof Snels
Art Director: Han Verschaeren
Copywriter: Ruben Van Maldeghem
Strategy: Marijn Buijs
Account: Jilze Gerritsen
Production: Caviar
Director: Ralf Demesmaeker
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]