LDV United neemt brokje Brugge Kaas

brugge kaas

Budgets / News

brugge kaas

Na een strategisch en creatieve competitie (met ook Boondoggle, Stars en Ogilvy in de running) vertrouwt Milcobel het communicatiebudget van Brugge Kaas toe aan LDV United. LDV zal het merk Brugge Kaas de komende jaren inhoudelijk verder op de kaart zetten maar ook de nodige tactische ondersteuning bieden voor de 13 kazen in het assortiment. Gerd De Kee, group marketing manager Milcobel: "We kozen met overtuiging voor LDV United omwille van hun sterk concept met veel mogelijkheden op korte én op lange termijn voor alle denkbare touchpoints: van POS tot digitaal".

Het concept van LDV bestaat in een eerste fase uit een televisiecampagne, print, outdoor, online en activatie in social media en op het winkelpunt. Kristof Snels, creative director LDV United: "Brugge Kaas is een merk dat perfect bij ons past: een sterk, ambitieus merk dat dicht bij de mensen staat en waar we een straf verhaal over kunnen vertellen. We kijken er alvast erg naar uit om nog meer mensen kennis te laten maken met Brugge Kaas." De samenwerking start onmiddellijk. De eerste campagne wordt later dit jaar verwacht.