LDV United ongegeneerd lekker voor Aoste

Crea / News

Aoste lanceert een gloednieuwe en verrassende campagne met een al even nieuwe baseline Ongegeneerd Lekker. De campagne is één grote knipoog naar het herkenbare moment dat de aperoplank vol Aoste lekkers op tafel verschijnt. Of hoe een gezellige avond met vrienden dan plots uitdraait in een tactisch steekspel.

In de campagnefilm ontmoeten we ons hoofdpersonage op het hoogtepunt van de avond: het moment dat de aperoplank tevoorschijn komt. De vrouw is vastberaden om haar favoriete Aoste Bistro Patron voor zichzelf te houden. Als een ervaren tacticus bedenkt ze een briljante strategie om haar tafelgenoten buitenspel te zetten. Met bewegingen als een ‘behendige block’ en een ‘heroïsche haarzwiep’ zet ze al haar concurrenten op een speelse manier buitenspel.

Deze strijd om Aoste wordt als een echte actiefilm in beeld gebracht, met een spectaculaire combinatie van high-speed en slowmotion shots. Elk moment van haar tactisch meesterschap wordt op deze manier prachtig uitgebeeld.

Met ‘Ongegeneerd Lekker’ brengt Aoste een nieuw verhaal: dat je gerust schaamteloos mag genieten van de lekkere dingen in het leven. Of je nu een tactische meester bent zoals ons hoofdpersonage of simpelweg niet kunt wachten om van die heerlijke smaken te proeven, Aoste wil iedereen uitnodigen om ongegeneerd te kiezen voor het lekkerste op de plank.

De campagne is te zien op tv, in de cinema, OOH, print en digitale kanalen. Zo wordt Aoste in de spotlight gezet als dé perfecte keuze voor een aperitiefmoment.

Credits:

Client: Aoste
​Contact: Inge Ooms, Sofie Gorleer, Sandra Dhondt, Pim Vermeulen ​
​Agency: LDV United
​CD: Wesley Kuystermans, Yannick Schoch
​Creation: Manon Penné, Vivienne Mak
​Account: Yaël De Wit, Tim Janssens
​Strategic Director: Dennis Vandewalle
​Strategic Planner: Frieke Trompet
​Design: Jeffrey Uten
​DTP: Stijn Voeten, Sandra Wulffaert
​Production: DPLMT
​Director: Guy Goossens
​Sound: La Vita Studios