Voetbal brengt wat boven in een mens: hemels geluk of diep verdriet. Het laat weinigen onbewogen - en dan hebben we het niet alleen over mannen. Het spel overstijgt de 90 minuten die zich op de grasmat afspelen. LDV United komt op de proppen met een nieuwe campagne om de rol van Het Nieuwsblad in dit magische spel te benadrukken: 'Voetbal begint bij Het Nieuwsblad'. Een voetbalwedstrijd begint namelijk ettelijke dagen voordat de aftrap gegeven wordt. Wie zal er spelen? Zijn er blessures? Zal de coach zijn tactiek bijsturen? Het toeleven naar de wedstrijd maakt deel uit van de wedstrijd. Lezers nemen ’s ochtends Het Nieuwsblad en zitten meteen in de match. Tijdens de wedstrijden check je de live verslaggeving en meteen na de match blijf je in de sfeer dankzij de eerste analyses en reacties op nieuwsblad.be. Voetbal is beleving. En dankzij Het Nieuwsblad leef je mee.
De campagneclaim is dus niet gestolen, ook al omdat Het Nieuwsblad steeds opnieuw investeert in voetbal: op topniveau, op regionaal niveau en in de jeugd. De campagne is een plan van lange adem, maar de aftrap wordt geven met 2,5D-tv-spots, radiospots en print, die een ode zijn aan koning voetbal en de rol die Het Nieuwsblad daarin speelt.
Credits
Client : Het Nieuwsblad
Contact : Dries Vereecke, Julie Bruggeman
Agency : LDV United
Account : Innie Tran, Eva De Gendt, Julie Oostvogels
CD : Kristof Snels
Art Director : Dries De bruyn
Copywriter : Dennis Vandewalle
Film Production : CAVIAR
Director : Joris Rabijns
Radio Production Company : Cobra
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]
ACCOUNT EXECUTIVE - LIQUID BRUGGE
We zijn op zoek naar een account executive om ons commerciële team te […]