LDV United versterkt strategische flank met Floris Adriaenssens

News / People

LDV United blijft investeren in een sterk strategisch departement. Na de versterking van Yasmien Naciri haalt het bureau aan de Schelde Floris Adriaenssens binnen als strategisch directeur. Hij zal samen met Tomas Sweertvaegher de strategische afdeling leiden.

Adriaenssens is sinds 2010 actief als strateeg binnen de communicatiesector. Na zijn studies bedrijfspsychogie aan de Ugent deed hij ervaring op bij onder meer Publicis Groupe en FamousGrey. Gedreven door de ambitie om merk- en communicatiestrategie met elkaar te verbinden tot impactvolle campagnes, bouwde hij een mooi palmares op met onder andere enkele Effies, waaronder een Gold voor Polestar in 2021, een Eurobest creative strategy award en een hele rist creatieve awards voor klanten als Volvo, Polestar, Kom op tegen Kanker, Campari, Ketnet en Visit Brussels.

“We zijn ongelofelijk blij dat Floris onze ploeg komt versterken met zijn vakkennis & ervaring in verschillende strategische functies en voor een brede portefeuille aan merken. En met een gouden Effie heb je sowieso een streepje voor,” zegt managing director Petra De Roos.