LDV United verwelkomt Julie en Matthew

LDV United versterkt zijn creatie met art director Julie Vanderbeck en copywriter Matthew Lootens. De creatie bij LDV wordt op die manier wat groter, iets vrouwelijker en een tiktje Gentser. Dit team werkte voordien bij Boondoggle, Dallas en Havas WW Brussels, waar ze verantwoordelijk waren voor campagnes van o.a. Keizer Karel, Stichting Tegen Kanker, Lotto en ING.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]