Tijdens de feestdagen gaat onze focus meestal naar twee dingen, namelijk wat er op de eettafel ligt, en de familie en vrienden die er rond zitten. Kerst is hét moment om aan deze mensen te zeggen hoe graag we ze zien. Alleen zijn wij Belgen daar niet altijd de strafste in. Liefde van de Belg gaat namelijk vooral door de maag. En daar zag Devos & Lemmens als Belgisch merk met meer dan 130 jaar ervaring aan tafel, de kans mooi om hier een handje te helpen. Oplossing: zeg het deze kerst met Devos & Lemmens.
In een sfeervolle tv- spot en enkele online videos toont LDV United hoe ongemakkelijk we het onszelf soms maken wanneer we elkaar tegenkomen voor en tijdens het kerstdiner. En dat we misschien beter onze liefde en appreciatie kunnen delen met een extra schepje saus, het doorgeven van de tartare of het afstaan van het allerlaatste kroketje. De spot wordt uiteraard voorzien van het sappige commentaar van de heren Devos & Lemmens, die ook in een reeks geestige radiospots uitleggen hoe we het tijdens de feestdagen makkelijker aan onze naasten gezegd krijgen.
En om het iedereen nóg makkelijker te maken, maakte LDV United ook een reeks digitale kerstwensen. Daarop staan warme complimenten met steeds een Devos & Lemmens-sausje erover. Handig om vrienden en familie ook digitaal te laten weten dat we ze tartaardig of zelfs mayo-nice vinden. Per gedeelde wens schenkt Devos & Lemmens bovendien een bedrag aan een goed doel, tijdens de Warmste Week. Zo belooft deze eindejaarsperiode warmer dan ooit te worden.
Credits
Client: Devos & Lemmens
Client contact: Lies Eeckman, Lorenzo Van Doorslaer, Dorien Loridan
Agency: LDV United
Account Team: Dimitri Mundorff, Katrien Dupon
Creative Director: Kristof Snels
Associate Creative Director: Dries De bruyn
Art Director: Yannick Schoch
Copywriter: Wesley Kuystermans, Matthew Lootens, Jérôme Van Den Broeck, Paul Servaes
Strategy: Jef Raeman
Design: Jeffrey Uten, Niki Desiron, Julie Van Reeth
Tv Production Company: Geronimo
Director: Dirk Domen
Radio Production Company: Raygun