LDV United zet een grote mond op voor Vanreusel

Crea / News

Ze zijn even groot als uw ego, veel dikker dan uw pree en indrukwekkender dan uw liefdesleven… Ontdek de XXL Snacks van Vanreusel, met dank aan LDV United. De extra grote frituursnacks van zijn er volgens Vanreusel voor de grote mond. "Dus niet bleiten, maar bijten," klinkt het bij het merk. In een reeks brutale radiospots wordt zelfs uw ex niet gespaard: de luisteraars worden schaamteloos geschoffeerd en genieten er nog van ook. In combinatie met een buitenissige sound branding moet het XXL-gamma duidelijk opvallen in het reclameblok. De XXL-Burger en -Frikandel nemen ook het internet over met posts op sociale media die "een stuk appetijtelijker zijn dan uw profielfoto" en banners die "nog schandaliger zijn dan uw zoekgeschiedenis". En wie zelf een grote mond opzet, wordt ook beloond dankzij een digitale activatie waarbij burgers worden uitgedeeld aan enkele mondige reviewers. Ook in het frietkot komen bezoekers de grofgebekte communicatie van Vanreusel tegen: daar kregen de XXL Snacks een unieke verpakking en een XXL servet. Schuif dus dat dieet aan de kant, want deze burger is groter dan uw uithoudingsvermogen.

 

Credits:

Client: Beltaste / Vanreusel

Client Contact: Peter Maenhout, Kevin Lemmens, Rudy De Vis, Davy De Vlieger

Agency: LDV United

Creative director: Dries De bruyn, Stef Selfslagh

Creative team: Steffy Bertels & Lynn Laenen

Copy FR: Paul Servaes

Account team: Tim Janssens, Anouk Nulens

Strategy: Floris Adriaenssens, Thomas Eyskens

Design: Roel Craen, Stijn Voeten, Niki Desiron, Sandra Wulffaert

Photography: Greg Smolders

Audio production: Raygun