Le Pain Quotidien en Simone a Soif brengen drank op maat

Le Pain Quotidien gaat samen de Belgische start-up Simone a Soif de krachten bundelen voor de creatie van een exclusieve hydrolade voor zijn seizoenskaart: Acai + Basilicum. Le Pain Quotidien heeft deze drank geïntroduceerd in meer dan 50 verkooppunten in België, Frankrijk, Spanje en het Verenigd Koninkrijk en bevestigt hiermee zijn engagement ten ten aanzien van meer biologische voeding. Tegelijkertijd brengt deze drank vernieuwing in de strijd tegen suikers en zoetstoffen in frisdranken. « Dit soort samenwerking met partners met dezelfde zin voor ondernemen, zoals Le Pain Quotidien, speelt een sleutelrol in de verdere groei van Simone a Soif. Wij delen onze knowhow en onze creativiteit in deze formule en bieden ondernemingen daarbij de mogelijkheid te voldoen aan de groeiende vraag van de consument naar gezonde en natuurlijke alternatieven voor frisdranken, » klinkt het bij Agnès Bonfond, CEO van Simone a Soif.
Hydrolades zijn 100% natuurlijke drankjes die ontstaan uit de dampen die worden gerecupereerd bij het opwarmen van planten (hydrolaten genaamd) gemengd met versgeperste groenten en fruit, en water. Deze drankjes zijn bio-gecertificeerd en hebben een zeer laag suikergehalte, waardoor ze een gezond en verfrissend alternatief zijn voor frisdranken.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]