Le Pain Quotidien koopt de franchiserechten van zijn 29 Belgische winkels terug van Nederlandse franchisers. Daarmee wordt de keten opnieuw op en top Belgisch. Het is niet geweten hoeveel ze over had voor de Belgische franchiserechten, maar het zou om enkele miljoenen euro gaan.
Le Pain Quotidien opende 25 jaar geleden zijn eerste winkel in de Brusselse Dansaertstraat. Het begon al snel aan een internationale opmars. Momenteel telt het 232 verkooppunten in 17 landen. De zowat 7.000 medewerkers draaien samen een omzet van zowat 375 miljoen euro. Le Pain Quotidien wil zowel zijn netwerk zowel in binnen- als buitenland verder uitbreiden. In ons land wil het één tot twee nieuwe winkels per jaar openen.
Le Pain Quotidien heeft zijn hoofdkwartier in New York maar werd opgericht door een Belg en wordt nog steeds geleid door Belgen. Daarnaast is het een onderneming naar Belgisch recht met Belgische aandeelhouders. Met zijn nieuwe deal keert Le Pain Quotidien terug naar zijn wortels.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]