Voor ouders is de zoektocht naar stages voor hun kinderen tijdens de vakanties vaak een heilige graal. De kwaliteit van de infrastructuur, de ernst van de leraren, de nabijheid van hun thuis of werk, de mogelijkheid tot kinderopvang voor en na de activiteit… Het zijn allemaal criteria waar ze rekening mee houden. Naast de prijs natuurlijk.
Volgens een enquête in Wallonië, gevoerd door Phimedia op vraag van de website Le Petit Moutard, geven ouders gemiddeld 108 euro uit aan een week stage, per jaar (en per kind) gemiddeld goed voor zo’n 299 euro. 15,2% van de ouders geeft zelfs tussen de 300 en 399 euro uit, 8,5% tussen de 400 en 499 en 14,3% zelfs meer dan 500 euro per jaar. Niet mis! Al wil dat ook zeggen dat 22,6% van de ondervraagde ouders deze kostprijs te hoog vindt en deze dus ook aangeeft als reden waarom hun kind hier soms niet aan deelneemt. Over de kwaliteit van de stages zijn ouders alleszins tevreden, met scores tussen de 8,2 en 9,3 op 10.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]