De nieuwsmerken Le Soir en Sudpresse hebben hun krachten gebundeld om een nieuwe sectie onder de titel SoFood te starten, met content die alle trends ter zake op de voet volgt.
SoFood biedt beknopte informatie over alles wat met de keuken te maken heeft: culinaire trends, hippe drankjes, klassieke of creatieve recepten, restaurants die het ontdekken waard zijn, enzovoort. Sofood heeft veel weg van een blog, maar reikt telkens weer vernieuwende ideeën aan voor de keuken. De site combineert geschreven content met video's en kan op de voornaamste sociale netwerken gevolgd worden. Bovendien werd de webpagina gecreëerd in samenwerking met Lidl, dat zich positioneert als hét merk bij uitstek voor verse producten.
In dit doe-het-zelf-tijdperk wil SoFood in de smaak vallen bij alle gastronomen die niet alleen willen bereiden waar ze echt zin in hebben, maar hun culinaire creaties ook met anderen willen delen.
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]