Le Soir en Sudpresse zijn SoFood

De nieuwsmerken Le Soir en Sudpresse hebben hun krachten gebundeld om een nieuwe sectie onder de titel SoFood te starten, met content die alle trends ter zake op de voet volgt.
SoFood biedt beknopte informatie over alles wat met de keuken te maken heeft: culinaire trends, hippe drankjes, klassieke of creatieve recepten, restaurants die het ontdekken waard zijn, enzovoort. Sofood heeft veel weg van een blog, maar reikt telkens weer vernieuwende ideeën aan voor de keuken. De site combineert geschreven content met video's en kan op de voornaamste sociale netwerken gevolgd worden. Bovendien werd de webpagina gecreëerd in samenwerking met Lidl, dat zich positioneert als hét merk bij uitstek voor verse producten.
In dit doe-het-zelf-tijdperk wil SoFood in de smaak vallen bij alle gastronomen die niet alleen willen bereiden waar ze echt zin in hebben, maar hun culinaire creaties ook met anderen willen delen.


Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]

Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]


