Le Soir Magazine is vanaf vandaag gewoon Soir Mag. Het magazine van de groep Rossel trakteert zichzelf op een nieuwe, moderne naam, om zo de lijn door te trekken met zijn website en zijn digitale edities Soirmag+. Wat er allemaal verandert? Het blad krijgt nieuw logo, een opgefriste layout én een extra maandelijkse bijlage van 16 pagina’s, met focus op geschiedenis: Soirmag Histoire. Daarin zullen enkele grote dossiers te vinden zijn over belangrijke geschiedkundige begrippen als 185 jaar België, Waterloo, de Dynastie en de grote Belgische catastrofes. Met de facelift wordt alleszins verwacht dat Soirmag zo'n 415.180 lezers per week meer zal aantrekken.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]