Le Soir Magazine is vanaf vandaag gewoon Soir Mag. Het magazine van de groep Rossel trakteert zichzelf op een nieuwe, moderne naam, om zo de lijn door te trekken met zijn website en zijn digitale edities Soirmag+. Wat er allemaal verandert? Het blad krijgt nieuw logo, een opgefriste layout én een extra maandelijkse bijlage van 16 pagina’s, met focus op geschiedenis: Soirmag Histoire. Daarin zullen enkele grote dossiers te vinden zijn over belangrijke geschiedkundige begrippen als 185 jaar België, Waterloo, de Dynastie en de grote Belgische catastrofes. Met de facelift wordt alleszins verwacht dat Soirmag zo'n 415.180 lezers per week meer zal aantrekken.
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]
Account Manager - RMB
Wij zijn op zoek naar een Account Manager Wij zoeken een Account Manager […]