Een paar jaar geleden verhoogde Le Soir nog het aantal regionale edities, nu gaat men terug naar af. Van vijf regionale edities gaat het naar twee. Een berichtje op het onlineplatform Gopress bracht het nieuws aan de oppervlakte. De oplage van Le Soir gaat er sinds een aantal jaar stevig op achteruit, het is niet verboden om in deze maatregel een besparingsmaatregel te zien. Uitgever Rossel zette de voorbije jaren flink in op diversificatie, maar het uithangbord van de groep kan men niet zomaar achteruit laten boeren, de ingreep komt dus niet helemaal onverwacht.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]