Le Soir wordt 125
Naar aanleiding van de 125e verjaardag van Le Soir zal de week van 17 december extra feestelijk verlopen met een speciale katern (vintage, futuristisch, voor de kinderen en in samenwerking met anderen). Er is ook een blog gecreëerd om in dialoog te treden met het publiek dat wordt uitgenodigd om er ‘zijn verhaal met de krant te vertellen’, licht hoofredacteur Didier Hamann toe. Het evenement is daarnaast ook een gelegenheid om de digitale strategie van Le Soir kracht bij te zetten. De website is verbeterd en de digitale krant is in een nieuw jasje gestoken. Le Soir overkoepelt dus drie uitgaven: een papieren versie, constante info op het internet en een digitale versie die elke dag om 17 uur verschijnt. De nieuwsberichten op de website zijn gratis, maar de site dient vooral om adverteerders aan te trekken en om de lezers aan zich te binden en te loodsen naar het betalend aanbod: de papieren krant en de nieuwe digitale editie. Om de digitale strategie te bekostigen, wordt op andere zaken bespaard. De groep Rossel zou bijvoorbeeld van plan zijn om alle middelen op het vlak van sportinfo te bundelen. Een samenwerking tussen Le Soir, Sudpresse en La Voix du Nord wordt momenteel besproken binnen de groep.
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]
Account Manager - RMB
Wij zijn op zoek naar een Account Manager Wij zoeken een Account Manager […]
Sales Manager Digital Solutions - Ads & Data
We zijn namelijk opzoek naar een Sales Manager Digital Solutions. Ads & Data, de […]