Le Soir wordt 125
Naar aanleiding van de 125e verjaardag van Le Soir zal de week van 17 december extra feestelijk verlopen met een speciale katern (vintage, futuristisch, voor de kinderen en in samenwerking met anderen). Er is ook een blog gecreëerd om in dialoog te treden met het publiek dat wordt uitgenodigd om er ‘zijn verhaal met de krant te vertellen’, licht hoofredacteur Didier Hamann toe. Het evenement is daarnaast ook een gelegenheid om de digitale strategie van Le Soir kracht bij te zetten. De website is verbeterd en de digitale krant is in een nieuw jasje gestoken. Le Soir overkoepelt dus drie uitgaven: een papieren versie, constante info op het internet en een digitale versie die elke dag om 17 uur verschijnt. De nieuwsberichten op de website zijn gratis, maar de site dient vooral om adverteerders aan te trekken en om de lezers aan zich te binden en te loodsen naar het betalend aanbod: de papieren krant en de nieuwe digitale editie. Om de digitale strategie te bekostigen, wordt op andere zaken bespaard. De groep Rossel zou bijvoorbeeld van plan zijn om alle middelen op het vlak van sportinfo te bundelen. Een samenwerking tussen Le Soir, Sudpresse en La Voix du Nord wordt momenteel besproken binnen de groep.

Sales Account Manager - VAR
Sales Account Manager met oog voor het VAR-effect en een hart voor VRT […]

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]



