Lego en Brightfish testen kinderen op hun durf

Lego lanceerde onlangs Lego Hidden Side, een innovatief product met augmented reality, en pakte hiermee uit op het grote scherm en op de interactieve touch-schermen in de bioscoop. Bij Lego Hidden Side gebruik je een AR-applicatie. Die tovert gewone Lego-constructies om tot griezelige decors waar spoken en geesten vrij spel hebben. Speciaal voor de digitale Touch-schermen in de bioscopen bedacht Brightfish een durftest voor kinderen vanaf 6 jaar. Die testte, zonder dat ze het zelf beseften, of ze wel klaar waren voor Hidden Side.
“Lego Hidden Side is een spannende, creatieve wereld vol spoken. Het is creatief bouwspeelgoed met een technische kant en een game met augmented reality in één,” zegt Maureen Rutsaert, associate brand manager Benelux van Lego. “Voor ons was het belangrijk dat we LEGO Hidden Side minstens op een even spannende manier aan de kinderen en ouders tonen. Vandaar dat we gekozen hebben voor een creatief medium bij Brightfish. Zo bereiken we awareness op een grappige en spannende manier die binnen het plaatje van LEGO past.”
Tijdens heel de campagneperiode werd de durftest honderden keren gespeeld en namen een 400-tal kinderen mee aan de wedstrijd.
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]