Lego Life wil verantwoord internet voor kinderen

In een steeds digitalere wereld is het belangrijk om kinderen op een veilige manier te leren omgaan met het internet. Daarom ontwikkelde Lego een nieuw sociaal netwerk voor kinderen onder de 13 jaar, bedoeld om hun eerste digitale sociale ervaring te zijn: Lego Life. Via dat platform kunnen jonge Legofans hun creativiteit met elkaar uitwisselen en elkaar inspireren.
Afgelopen dinsdag was het bovendien Safer Internet Day 2017, de jaarlijkse dag in het kader van een beter internet. De ideale gelegenheid voor Lego om een stapje verder te gaan, en dus ontwikkelde ze in samenwerking met Safer Internet Day 2017 drie nieuwe uitdagingen in Lego Life. Zo kunnen Legofans deelnemen aan een aantal quizzen en stickeruitdagingen die veilig en positief internetgedrag in de verf zetten. Om zeker te zijn dat alle online activiteiten voldoen aan dezelfde normen, ontwikkelde Lego een Digital Safety Policy dat toeziet op Lego’s online educatieve mogelijkheden. « Op die manier kunnen we de leukste en veiligste online ervaringen garanderen, » klinkt het bij Julia Goldin, executive vice president en CMO bij LEGO Group. Bovendien voorziet Lego ook voor de ouders een specifieke Digital Safety sectie, waarop de speelgoedfabrikant aantoont op welke manier ze focust op de veiligheid van hun kinderen.
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]
Account Manager - RMB
Wij zijn op zoek naar een Account Manager Wij zoeken een Account Manager […]
Sales Manager Digital Solutions - Ads & Data
We zijn namelijk opzoek naar een Sales Manager Digital Solutions. Ads & Data, de […]