Leifheit neemt vliegende start

Crea / Media / News

Terwijl de Belgische schoonmaakmarkt stabiel is, kent Leifheit in het eerste kwartaal van dit jaar een aanzienlijke groei. Dankzij een intensieve mediacampagne voor de Profi-vloerwisser (van de hand van Orca uit Hamburg)ziet de producent van kwaliteitsvolle schoonmaakartikelen de omzet in ons land stijgen met 49% ten opzichte van dezelfde periode vorig jaar. Xavier Swinnen, regional director Western Europe bij Leifheit: Sinds maart investeren we in België in een tv-campagne over de toegevoegde waarden van de Profi-vloerwisser: hoge reinigingsprestaties, handig en duurzaam. De vraag van de consument is gestegen tot ongeziene hoogte.”

Dit is voor Leifheit een eerste stap van een nieuwe langetermijnstrategie om nog méér te communiceren over de Leifheit-producten. “We gaan in 2020 door met een massale tv-campagne met de Profi-vloerwisser. De mediacampagne voor 2021 is al gepland. Die zal gaan over de nieuwe vloerwisser die in de loop van komende weken gelanceerd wordt, besluit Xavier Swinnen.