Het wordt almaar duidelijker dat de samensmelting van Leo Burnett en Saatchi & Saatchi veel meer is dan een cosmetische ingreep: na Chaudfontaine haalt het bureau nu immers ook Ici Paris XL binnen. Het bureau won de pitch van Boondoggle en het Nederlandse bureau Giesbers omdat het zich niet beperkte tot de uitwerking van een concept, maar meteen een volledige organising idea voorlegde, die een brede waaier aan mogelijkheden biedt. Flexibiliteit troef bij het vernieuwde bureau, aldus Ici Paris XL. Leo Burnett zal voor de parfumerieketen een 360° campagne ontwikkelen voor de Benelux die vanaf het voorjaar van 2017 zal uitgerold worden in tv, radio, print, social en online.
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Vacature Junior Art Director - Bridgeneers
Bridgeneers is op zoek naar een Junior Art Director om ons creatieve team […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]