Het wordt almaar duidelijker dat de samensmelting van Leo Burnett en Saatchi & Saatchi veel meer is dan een cosmetische ingreep: na Chaudfontaine haalt het bureau nu immers ook Ici Paris XL binnen. Het bureau won de pitch van Boondoggle en het Nederlandse bureau Giesbers omdat het zich niet beperkte tot de uitwerking van een concept, maar meteen een volledige organising idea voorlegde, die een brede waaier aan mogelijkheden biedt. Flexibiliteit troef bij het vernieuwde bureau, aldus Ici Paris XL. Leo Burnett zal voor de parfumerieketen een 360° campagne ontwikkelen voor de Benelux die vanaf het voorjaar van 2017 zal uitgerold worden in tv, radio, print, social en online.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]