Eurobest kondigde vandaag aan dat Leonid Sudakov, chief marketing officer bij Global Petcare Mars, de nieuwe voorzitter wordt van de recent toegevoegde categorie Creative Effectiveness. Die categorie wil een verband brengen tussen creativiteit en effectiviteit door creatief werk te herkennen dat een meetbare impact heeft bewezen op een zaak, met andere woorden creativiteit die het gedrag van consumenten, merkwaarde, verkoop en winst beïnvloedt. Leonid Sudakov kijkt er alvast naar uit: « Samen met de jury zal ik op zoek gaan naar werk dat ons echt zal kunnen bekoren en dat ons wijst naar de toekomst van de kruising van creativiteit en effectiviteit. »
Eurobest vindt plaats van 1 tot en met 3 december in Antwerpen. Cases inzenden voor de verschillende categorieën kan via de website.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]