Leonidas denkt groot voor Manon Ruby

Leonidas lanceerde de gelimiteerde editie van de nieuwe Manon Ruby en denkt groots bij de onthulling van de beroemde praline met de gloednieuwe chocoladesmaak ruby. Leonidas laat niets weinig aan het toeval over en koos ervoor om de iconische Manon te tonen op een gigantische banner aan de Rijnkaai in Antwerpen. De actie wordt eveneens ondersteund met een nationale campagne op 2m².
De campagne is te zien sinds 6 november en is het resultaat van een samenwerking tussen Leonidas, BBDO, Space, Outsight en Urban Media. Het design van de verpakking is het werk van Mona Lisa, zoals PUB eerder meldde.
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]