Leonidas lanceerde de gelimiteerde editie van de nieuwe Manon Ruby en denkt groots bij de onthulling van de beroemde praline met de gloednieuwe chocoladesmaak ruby. Leonidas laat niets weinig aan het toeval over en koos ervoor om de iconische Manon te tonen op een gigantische banner aan de Rijnkaai in Antwerpen. De actie wordt eveneens ondersteund met een nationale campagne op 2m².
De campagne is te zien sinds 6 november en is het resultaat van een samenwerking tussen Leonidas, BBDO, Space, Outsight en Urban Media. Het design van de verpakking is het werk van Mona Lisa, zoals PUB eerder meldde.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]