Leonidas lanceerde de gelimiteerde editie van de nieuwe Manon Ruby en denkt groots bij de onthulling van de beroemde praline met de gloednieuwe chocoladesmaak ruby. Leonidas laat niets weinig aan het toeval over en koos ervoor om de iconische Manon te tonen op een gigantische banner aan de Rijnkaai in Antwerpen. De actie wordt eveneens ondersteund met een nationale campagne op 2m².
De campagne is te zien sinds 6 november en is het resultaat van een samenwerking tussen Leonidas, BBDO, Space, Outsight en Urban Media. Het design van de verpakking is het werk van Mona Lisa, zoals PUB eerder meldde.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]
ACCOUNT EXECUTIVE - LIQUID BRUGGE
We zijn op zoek naar een account executive om ons commerciële team te […]