Leonidas verrast uw smaakpapillen

Op 7 oktober stelt Leonidas zijn Sélection assortiment met tien nieuwe smaakervaringen voor. De consument van vandaag en morgen wil een unieke ervaring beleven, bewust proeven, op zoek gaan naar meer gesofisticeerde producten, zichzelf trakteren op kleine geluksmomentjes met hedendaagse en kwalitatieve ingrediënten die tegelijk heerlijk en betaalbaar zijn.
Met dit nieuwe aanbod van tien pralines met verrassende smaken en innovatieve ingrediënten wil Leonidas tegemoet komen aan de wensen van de consumenten. Philippe de Selliers, CEO van Leonidas, licht toe: “Met ons nieuwe assortiment pakken we uit met een nieuwe, hoogstaande ‘kunstvorm’ die de traditie van Leonidas en innovatie samenbrengt in verfijnde en gastronomische pralines. Met Sélection zal Leonidas enerzijds huidige klanten verrassen die houden van verfijnde smaken met een unieke toets maar ook een betaalbare prijs. Anderzijds zullen we nieuwe klanten aantrekken die de kwaliteit van het Leonidas assortiment pas ontdekken en zich graag laten onderdompelen in dit nieuwe, heerlijke avontuur.”
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]