Op 7 oktober stelt Leonidas zijn Sélection assortiment met tien nieuwe smaakervaringen voor. De consument van vandaag en morgen wil een unieke ervaring beleven, bewust proeven, op zoek gaan naar meer gesofisticeerde producten, zichzelf trakteren op kleine geluksmomentjes met hedendaagse en kwalitatieve ingrediënten die tegelijk heerlijk en betaalbaar zijn.
Met dit nieuwe aanbod van tien pralines met verrassende smaken en innovatieve ingrediënten wil Leonidas tegemoet komen aan de wensen van de consumenten. Philippe de Selliers, CEO van Leonidas, licht toe: “Met ons nieuwe assortiment pakken we uit met een nieuwe, hoogstaande ‘kunstvorm’ die de traditie van Leonidas en innovatie samenbrengt in verfijnde en gastronomische pralines. Met Sélection zal Leonidas enerzijds huidige klanten verrassen die houden van verfijnde smaken met een unieke toets maar ook een betaalbare prijs. Anderzijds zullen we nieuwe klanten aantrekken die de kwaliteit van het Leonidas assortiment pas ontdekken en zich graag laten onderdompelen in dit nieuwe, heerlijke avontuur.”
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]