SABRE Awards voor Belgische bureaus...
LEWIS is in de prijzen gevallen bij de uitreiking van de jaarlijkse Sabre Awards. The Holmes Report reikt de Sabre EMEA Awards jaarlijks uit aan opvallende branding-, reputatie- en engagementcampagnes in de EMEA-regio.
LEWIS won een award in de categorie Trade Show voor de Belgische campagne ‘De Onmogelijke Signeersessie’ met bol.com. Deze campagne kwam tot stand in nauwe samenwerking met het Belgische reclamebureau DDB Brussels als ongewone PR-stunt voor de tachtigste editie van de Antwerpse Boekenbeurs. ‘De Onmogelijke Signeersessie’ zorgde voor een ongeziene stunt op de Antwerpse boekenbeurs en creëerde enorm veel persaandacht in zowel binnen- als buitenland. Deze award is dan ook een mooie bekroning voor de samenwerking tussen alle betrokken partners. Deze campagne werd eerder al bekroond met een Gold Lion tijdens het Cannes PR Lions en sleepte verder ook een European Excellence Award als een Eurobest Award in de wacht.
Andere Belgische Sabre-winnaars? Natuurlijk! Zoals Ogilvy (waarover later meer). En LVTPR. Allereerst is de LVT Group – de communicatiegroep waartoe LVTPR behoort – uitgroepen tot Benelux Agency of the Year. De vakjury verkoos de campagne die LVTPR België uitvoerde voor Vluchtelingenwerk Vlaanderen tot beste guerrillacampagne. De eveneens genomineerde campagne voor Ultimate Ears verdiende eencertificate of excellence. Charly Lammers van Toorenburg, CEO van de LVT Group: “Ik ben enorm trots dat driemaal dit jaar ook echt scheepsrecht was. Het toont aan dat onze brede aanpak in combinatie met experts op verschillende vlakken werkt. Als je dat alles ook nog eens doet met gedreven en enthousiaste mensen, wordt dat gewaardeerd. Het is misschien een cliché, maar zonder ons team hadden we deze prijs nooit kunnen winnen.”
De winnende guerrillacampagne die LVTPR België deed voor Vluchtelingenwerk Vlaanderen bracht de Refugee Walk onder de aandacht. Deze veertig kilometer lange voettocht laat mensen voelen hoe het is om als vluchteling zo’n afstand af te leggen. “Deze campagne is echt een voorbeeld van hoe je met een uitgekiende communicatiestrategie iets kunt betekenen voor zo’n belangrijk thema. De jury heeft ingezien hoe bijzonder het is dat we dit met het hele Belgische team voor elkaar hebben gekregen. Ik ben dan ook zeer fier op iedereen die heeft meegewerkt aan zo’n geweldig resultaat,” zegt Karolien Hessels, managing director LVTPR België.
Marketing & Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Community & Project Manager (m/f/d) - Hopscotch Season
Are you looking for dynamism and creativity? Do you have a passion […]
PR ACCOUNT MANAGER - Walkie Talkie
JOIN WALKIE TALKIE AS A PR ACCOUNT MANAGER Walkie Talkie is a creative […]