Lewis verwelkomt Maaike Linssen en Sarah De Hondt

News / People

Sarah De Hondt

Sarah De Hondt

Lewis België heeft twee nieuwe seniors aan haar team toegevoegd. Het betreft Maaike Linssen, die als senior account manager aan de slag gaat, en Sarah De Hondt, die de rol van account director gaat bekleden.

Maaike Linssen heeft meer dan 10 jaar marketing en PR-ervaring. Ze is voormalig pr & events manager bij Zoover en werkte daarvoor als brand marketing manager bij Weight Watchers Nederland. Sarah De Hondt werkte ruim acht jaar bij diverse bureaus zoals Bubka en ContentCowboys.

Maaike Linssen

Maaike Linssen

Maaike Linssen gaat haar ruime consumer-ervaring benutten op klanten zoals Braun, De’Longhi, Kenwood en Beekse Bergen. Sarah De Hondt gaat haar brede reclame- en marketingervaring inzetten op onder andere Google, Partena, PostNL en Stad Antwerpen. Beiden gaan ze daarnaast hun marketingkennis aanwenden om de verdere uitbreiding van Lewis’ dienstenaanbod in België vorm te geven.