Deze zomer zal je het merk Lexus kunnen bewonderen in de Lexus Experience Lounge (alias een pop-up store) die zijn deuren heeft geopend op de zeedijk in Het Zoute in Knokke-Heist. Je kan er de nieuwste Lexus-modellen ontdekken, het nieuwe toekomstige design van de Lexus-showrooms, een Belgische première, zomerpromoties en meer.
99% van de verkochte Lexus-modellen in België zijn hybride, en onlangs werd de miljoenste hybride Lexus verkocht wereldwijd. Lexus is al sinds 2005 befaamd om zijn 'full hybrid'-technologie. "In tegenstelling tot ‘plug-in hybrides’ moeten ‘full hybrides’ niet worden opgeladen omdat de batterij automatisch wordt opgeladen tijdens het rijden. Het is dus geen verrassing dat ze de hoogste tevredenheidsscores haalt bij onze klanten," zegt Wim Rommel, director Lexus Belgium.
De volgende wagens zullen vanaf nu te bewonderen zijn in de Lexus Experience Lounge:
7 juli tot en met 4 augustus: RC 200t F Sport Line en RX 450h F Sport Line
5 augustus tot en met 16 augustus: LC 500 en GS F
17 augustus tot 2 oktober: IS 300h Dynamic Line en NX 300h Privilege Line
6 tot 9 oktober: LC 500 + LFA
Je kan het gebeuren ook volgen via Facebook (www.facebook.com/lexusexperiencelounge) of via Instagram (www.instagram.com/lexusexperiencelounge).
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]