Lezers belangrijker dan adverteerders voor kranten?


kranten
De internationale krantenorganisatie WAN-ifra maakte begin juni bekend dat wereldwijd, en voor het eerst, kranten meer geld verdienden met abonnementen en losse verkoop dan met advertenties. Nog altijd wereldwijd komen de reclame-inkomsten van kranten voor 93% van papier. Kranten halen dus nog (te weinig) geld uit digitale reclame en dat is dan weer het gevolg van de groeiende reclame-inkomsten van bedrijven als Google en Facebook.
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]