Een nieuw rapport van The World Editors’ Forum (WEF), het netwerk van de uitgevers aangesloten bij de World Association of Newspapers en News Publishers (WAN-IFRA), gaat na hoe media omgaan met reacties van hun publiek, meer bepaald de online reacties. Het is bekend dat het vaak om heel heftige reacties kan gaan. Daarom besloten al meerdere media om niet langer reacties toe te laten op bepaalde video's, nieuwsberichten of artikels. Deze studie zoomt in op de verschillende manieren waarop media dat aanpakken. De resultaten van het onderzoek zijn het gevolg van workshops, gesprekken en peilingen in 46 landen. Het hele onderzoek is online raadpleegbaar.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]