Lezersreacties: zijn ze iets waard?

Een nieuw rapport van The World Editors’ Forum (WEF), het netwerk van de uitgevers aangesloten bij de World Association of Newspapers en News Publishers (WAN-IFRA), gaat na hoe media omgaan met reacties van hun publiek, meer bepaald de online reacties. Het is bekend dat het vaak om heel heftige reacties kan gaan. Daarom besloten al meerdere media om niet langer reacties toe te laten op bepaalde video's, nieuwsberichten of artikels. Deze studie zoomt in op de verschillende manieren waarop media dat aanpakken. De resultaten van het onderzoek zijn het gevolg van workshops, gesprekken en peilingen in 46 landen. Het hele onderzoek is online raadpleegbaar.
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]