FamousGrey maakt kans op LIA Award

Op 30 oktober worden de winnaars van de London International Awards bekend gemaakt. De LIA Awards worden omschreven als de eerste echt internationale prijzen voor advertentiecampagnes en innovaties in diverse media. Het Belgische bureau FamousGrey is dit jaar genomineerd in 4 categorieën. Haar campagne Missing Children Europe werd genomineerd in twee categorieën, mobile advertising en NGO. Werk voor Ketnet Dub is dan weer kanshebber in de categorie Apps. Samen met Klarafy werd het bureau bovendien genomineerd in de categorie radio & audio: innovatie use of radio & audio.
Vacature Junior Art Director - Bridgeneers
Bridgeneers is op zoek naar een Junior Art Director om ons creatieve team […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]