LIA viert creativiteit in B2B-sector

LIA, de jaarlijkse London International Awards, lanceert een nieuwe competitie: Creativity in Business-to-Business. Die viert uitmuntend reclamewerk voor producten en diensten die door andere bedrijven worden aangekocht.
Jury-voorzitter Eka Roula, chief creative officer van Nitro Group, vertelt daarover het volgende: “De tijd dat B2B stond voor Boring-to-Boring ligt ver achter ons. Emotionele verhalen en slimme marketingtechnieken hebben de B2B-communicatie intussen overspoeld. Deze nieuwe categorie wordt een spannende ervaring, niet alleen voor de jury maar ook voor de hele sector.”
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]