LIA viert creativiteit in B2B-sector

LIA, de jaarlijkse London International Awards, lanceert een nieuwe competitie: Creativity in Business-to-Business. Die viert uitmuntend reclamewerk voor producten en diensten die door andere bedrijven worden aangekocht.
Jury-voorzitter Eka Roula, chief creative officer van Nitro Group, vertelt daarover het volgende: “De tijd dat B2B stond voor Boring-to-Boring ligt ver achter ons. Emotionele verhalen en slimme marketingtechnieken hebben de B2B-communicatie intussen overspoeld. Deze nieuwe categorie wordt een spannende ervaring, niet alleen voor de jury maar ook voor de hele sector.”
Account Manager - D|M&S
Account Manager in Antwerpen Account Manager D|M&S Antwerpen D|M&S is een toonaangevend communicatiebureau […]
Creatieve Content Creator - D|M&S
Creatieve Content Creator in Antwerpen Wij zijn op zoek naar een creatieve Content […]
Account Executive - VRT en meer lokale media
Wil jij samen een maatschappelijk verschil maken in media? Werk je graag met […]
Accountmanager Creative Partnerships - VRT
Wil jij de juiste partners verbinden met de mooiste projecten voor maximale impact? […]