Libelle is zoveel meer dan een tijdschrift. Die boodschap brengt BBDO in zijn nieuwe campagne voor het vrouwenblad. Zo krijgen lezeressen ook tips mee van ‘Groenkalender’ om de lente in je interieur te krijgen of om je tuin voorjaarsklaar te maken. Deze worden, samen met de kleding voorjaarscollectie van e5 en de recepten en tafeldecoratie van libelle-lekker.be, met het magazine verspreid.
De commercial toont het verhaal van een moeder en haar dochters die zich op een typische regenachtige dag op de lente voorbereiden. De vader van het huishouden krijgt pas de volgende dag, wanneer hij het raam opent, te zien dat de lente is aangebroken. Deze campagne wordt online versterkt door een aantal spin-offs op Facebook, Instagram en YouTube en stuurt de doelgroep rechtstreeks naar de online-platforms van Libelle.
Credits:
Creative director: Klaartje Galle
Creative team: Frederik Clarysse & Gertjan Desmet
Account handling: Isabel Peeters, Lore Desmet & Axelle Cannaert
Digital & Social strategist: Jesse Doncker
Social: Thomas Jossa & Paulien De Clercq
Agency production: Renée Vermeire & Patricia Van De Kerckhove
Editing director: Neil Skeet
Design: Davy Dooms
Third parties: Raygun & Geronimo
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Vacature Junior Art Director - Bridgeneers
Bridgeneers is op zoek naar een Junior Art Director om ons creatieve team […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]