Op een ultracreatieve wijze lichtmis herzien? Dat was de uitdaging die het merk Boursin aanging met een OOH-campagne ter gelegenheid van Lichtmis. Ter gelegenheid van die feestelijke 'pannekoekendag' gaf het beroemde kaasmerk de consument ideeën voor hartige pannenkoeken. Boursin liet zien hoe eenvoudig het is om heerlijke, creatieve, eenvoudige en betaalbare recepten te maken.
De campagne "Herontdek lichtmis met Boursin" werd van 30/01/22 tot 06/02/23 uitgezonden op 1900 papier zijden in heel België. Een mooie samenwerking tussen Boursin, Outsight, Becoming, Publicis Groupe en JCDecaux.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]