Lichtmis revisited & refurbished?

Op een ultracreatieve wijze lichtmis herzien? Dat was de uitdaging die het merk Boursin aanging met een OOH-campagne ter gelegenheid van Lichtmis. Ter gelegenheid van die feestelijke 'pannekoekendag' gaf het beroemde kaasmerk de consument ideeën voor hartige pannenkoeken. Boursin liet zien hoe eenvoudig het is om heerlijke, creatieve, eenvoudige en betaalbare recepten te maken.
De campagne "Herontdek lichtmis met Boursin" werd van 30/01/22 tot 06/02/23 uitgezonden op 1900 papier zijden in heel België. Een mooie samenwerking tussen Boursin, Outsight, Becoming, Publicis Groupe en JCDecaux.

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]

Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]





