Op een ultracreatieve wijze lichtmis herzien? Dat was de uitdaging die het merk Boursin aanging met een OOH-campagne ter gelegenheid van Lichtmis. Ter gelegenheid van die feestelijke 'pannekoekendag' gaf het beroemde kaasmerk de consument ideeën voor hartige pannenkoeken. Boursin liet zien hoe eenvoudig het is om heerlijke, creatieve, eenvoudige en betaalbare recepten te maken.
De campagne "Herontdek lichtmis met Boursin" werd van 30/01/22 tot 06/02/23 uitgezonden op 1900 papier zijden in heel België. Een mooie samenwerking tussen Boursin, Outsight, Becoming, Publicis Groupe en JCDecaux.
Senior Account Manager bij Epic
EPIC is looking for a passionate Senior Account Manager willing to reach new […]
Senior Strategic Influencer Marketing Expert bij Influo
INFLUO is looking for a Senior Strategic Influencer Marketing Expert About Influo Influo […]
Senior Sales Manager bij Influo
INFLUO is looking for a Senior Sales Manager About Influo Influo is a […]
Manager Externe Communicatie (m/f/x) bij Actiris
De functie in het kort Actiris is op zoek naar een enthousiaste (m/f/x) […]