Lichtmis revisited & refurbished?

Op een ultracreatieve wijze lichtmis herzien? Dat was de uitdaging die het merk Boursin aanging met een OOH-campagne ter gelegenheid van Lichtmis. Ter gelegenheid van die feestelijke 'pannekoekendag' gaf het beroemde kaasmerk de consument ideeën voor hartige pannenkoeken. Boursin liet zien hoe eenvoudig het is om heerlijke, creatieve, eenvoudige en betaalbare recepten te maken.
De campagne "Herontdek lichtmis met Boursin" werd van 30/01/22 tot 06/02/23 uitgezonden op 1900 papier zijden in heel België. Een mooie samenwerking tussen Boursin, Outsight, Becoming, Publicis Groupe en JCDecaux.
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]