Lidewij Baneke versterkt management The Oval Office Nederland

News / People

Vorige maand maakte het Belgisch-Nederlandse The Oval Office haar nieuwe positionering bekend als ‘Experience Driven Communication’-bureau, een creatief communicatiebureau dat experience in het hart zet van elke campagne. Om deze visie kracht bij te zetten versterkt Lidewij Baneke vanaf 1 december het Nederlandse team van The Oval Office.

Met meer dan 15 jaar client services ervaring bij gerenommeerde communicatiebureaus als TBWA\NEBOKO, FHV BBDO en Accenture Interactive, is Baneke voor opdrachtgevers een ervaren sparringpartner op het gebied van externe en interne communicatievraagstukken. Ze gaat binnen het bureau het team van marketing communicatie en content specialisten leiden en treedt meteen ook toe tot het Nederlandse management team, om zo de communicatie-expertise stevig te verankeren in de kern van het bureau.

“The Oval Office voelt als een logische stap, want hier komt alles samen voor mij qua kennis en ervaring; het ontwikkelen van effectieve merkcampagnes, de interactie en rol van communicatie in de customer journey en de rol van merkdenken voor digitale platforms,” vertelt kersvers experience communication director Lidewij Baneke. Meer dan ooit is duidelijk dat succesvolle communicatie tweerichtingsverkeer is. Als merk wil je een relatie bouwen met je consument en consumenten willen ook steeds meer een prominente rol vervullen in die relatie. Daarbij kom ik in een team terecht van enorm gedreven mensen die één doel voor ogen hebben: het ontwikkelen van vernieuwende manieren van communiceren en interactie voor onze klanten. En, last but not least: het bureau heeft een prachtig portfolio van nationale en internationale klanten zoals Google, Randstad, Thuisbezorgd.nl en Nintendo.”

“De komst van Lidewij is voor ons, maar vooral voor onze Nederlandse opdrachtgevers en medewerkers geweldig nieuws! Niet alleen brengt zij veel kennis en ervaring met zich mee in een zeer breed scala aan sectoren, van retail, tech, food, energie tot non-profit,” zegt CEO Wouter Boits. Zij is daarnaast ook een persoonlijkheid die perfect aansluit bij onze waarden en cultuur. Wie met ons heeft gewerkt begrijpt dan wat ik bedoel. Haar positieve en oplossingsgerichte instelling zorgt niet alleen voor een fijne, maar ook leuke werkrelatie, waarbij ze een vertrouwde sparringpartner zal zijn die altijd scherp kijkt naar de beste communicatieoplossingen voor zowel het merk als de mens.”