Sinds 6 en nog tot 17 juli geeft Lidl elke werkdag een Tomorrowland-pakket met twee Full Madness Passes en verse producten van de Lidl Festival Store weg. Die wedstrijd effent de weg naar de aanwezigheid, voor de tweede maal al, van een pop-upsupermarkt van de harddiscounter op DreamVille, de camping van Tomorrowland. Net als vorig jaar vinden hongerige "People of Tomorrow" er alles om op een lekkere, gezonde manier het festival te overleven. Van een vers aanbod groenten en fruit, salades, sapjes en smoothies tot nuttige gadgets die het festivalleven makkelijker maken. En op het festival zelf staan er twee Lidl juice-bars. Daar kan je nog méér verse vitamines krijgen in verfrissende sapjes. Al dan niet met alcohol. Want soms moet je het nuttige aan het aangename koppelen, zo luidt het.
De aanwezigheid van Lidl op het Tomorrowland verbaast, en ook weer niet. Lidl is van oorsprong een harddiscounter en de non-nonsense-aanpak staat op het eerste gezicht haaks op het imago van het sjieke Tomorrowland, dat onder meer Arne Quinze een kunstwerk liet maken. Lidl werkt al een tijdje aan het imago en daar horen (gunstig geprijsde) verse producten en een iets jonger, ja hipper imago bij. Er is dit jaar trouwens ook een Alpro Breakfast Restaurant op Tomorrowland...
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]