Lidl en Leo Burnett voorspellen het WK

Voetbalfans van over de hele wereld zijn op dit moment slechts in één ding geïnteresseerd: wie gaat er dit jaar het WK voetbal winnen? En welke underdog zou de favorieten kunnen verslaan? Lidl International en Leo Burnett Duitsland geven (bijna) definitieve antwoorden op deze vragen met hun Toastakel.
Om het Toastakel een voorspelling te laten doen, belegt Lidl twee stukken toast in de kleuren van de spelende teams en... laat ze op hetzelfde moment vallen. Belanden beide stukken toast met hun toppings naar beneden, wordt het gelijkspel. P.S.: hoewel de nauwkeurigheid van het Toastakel misschien niet wetenschappelijk bewezen is, is het wél gemakkelijk om thuis zelf uit te proberen.
De social media campagne van Leo Burnett Duitsland werd een week voor het WK voetbal gelanceerd en zal tot aan de laatste wedstrijd het winnende team voorspellen. De clips, die in slow motion worden getoond, worden gedeeld door Lidl International via zijn eigen social media kanalen in verschillende Europese landen. De campagne werd al door meer dan twee miljoen Facebook-gebruikers internationaal bekeken. Het Toastakel volgen kan via de Facebookpagina van Lidl.
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]