Lidl en Leo Burnett voorspellen het WK

Voetbalfans van over de hele wereld zijn op dit moment slechts in één ding geïnteresseerd: wie gaat er dit jaar het WK voetbal winnen? En welke underdog zou de favorieten kunnen verslaan? Lidl International en Leo Burnett Duitsland geven (bijna) definitieve antwoorden op deze vragen met hun Toastakel.
Om het Toastakel een voorspelling te laten doen, belegt Lidl twee stukken toast in de kleuren van de spelende teams en... laat ze op hetzelfde moment vallen. Belanden beide stukken toast met hun toppings naar beneden, wordt het gelijkspel. P.S.: hoewel de nauwkeurigheid van het Toastakel misschien niet wetenschappelijk bewezen is, is het wél gemakkelijk om thuis zelf uit te proberen.
De social media campagne van Leo Burnett Duitsland werd een week voor het WK voetbal gelanceerd en zal tot aan de laatste wedstrijd het winnende team voorspellen. De clips, die in slow motion worden getoond, worden gedeeld door Lidl International via zijn eigen social media kanalen in verschillende Europese landen. De campagne werd al door meer dan twee miljoen Facebook-gebruikers internationaal bekeken. Het Toastakel volgen kan via de Facebookpagina van Lidl.
CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]