Het was een regelrechte liefdesverklaring op 19 juni tijdens Cannes Lions. Aan tafel: Casey Neistat - de bekende YouTuber stond op het podium met zijn skateboard - Lucinda Barlo, global marketing director bij YouTube en Jeff Zucker, voorzitter van CNN Worldwide. Eén ding is zeker: Lucinda Barlow en Jeff Zucker zijn onvoorwaardelijke fans van Casey Neistat. Maar wat is er zo uniek aan hem? Zonder twijfel zijn 6 miljoen abonnees op YouTube…
CNN moet evolueren. En dat is geen keuze in een wereld waarin het nieuws overal zit! « We moeten andere verhalen vertellen, op een andere manier dan de anderen. Maar daarvoor hebben we geen nieuwe journalisten nodig. Daarom hebben we ons tot Casey gericht, want zijn manier van vertellen is anders dan de onze. Samen zijn ze complementair. Met Casey kunnen we ons richten op een jonger publiek en niet alleen door aanwezig te zijn op verschillende platformen, » legt Jeff Zucker uit.
In november 2016 kocht de zender de aankoop van de applicatie Beme aan, mede-opgericht door Casey Neistat en Matt Hackett, voor de som van 25 miljoen dollar. Het idee daarmee is om binnenkort een dagelijkse news show te maken. De show, die gedurende 10 minuten zal focussen op maatschappelijke en culturele onderwerpen, zal eerst vier dagen per week te zien zijn. Later zal de show zeven op zeven draaien.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]