Na een succesvolle editie in 2019, openen Bebat en Leefmilieu Brussel opnieuw de jacht op gebruikte batterijen. Creatief bureau Lielens stak een tandje bij en dat leverde een mooie zomercampagne op.
Bij een gemiddeld Brussels gezin verschuilen zich tot wel 18 lege batterijen, ofwel 9 miljoen batterijen in het hele Brusselse gewest, zo blijkt uit cijfers van Bebat en Leefmilieu Brussel. Om al deze lege batterijen een nieuw leven te geven organiseren Bebat en Leefmilieu Brussel een grootschalige zoektocht om een nieuw leven te geven aan al die vergeten batterijen. Brusselse gezinnen worden opgeroepen om hun lege batterijen binnen te brengen bij een Bebat-inzamelpunt tussen 15 juni en 15 juli.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]