Het lukte al één keer, dan is een tweede keer zeker het proberen waard. Lielens en Origami PR bundelden de krachten om tussen 8 en 13 juni een mobiele redactie van bloggers en journalisten naar de Elzas te sturen. Hun reportages worden via verschillende media en sociale netwerksites de wereld ingestuurd. Vanuit een mobiele en interactieve loungebar - te vinden op de parkeerterreinen van Belgische supermarkten - kunnen bezoekers de reportages volgen en staan ze in rechtstreeks contact met de plaatselijke wijnbouwers. Dat moet die bezoekers zin doen krijgen in (de aankoop van) Elzaswijnen...
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]